jeudi 31 juillet 2014

Taking the babies out

What's up guys? How are you doing? Give me some good news! 

Summer is here, and even though it is quite warm, the evening in Belgium attempts to be very cool. So I quite like wearing jeans when I am about to go out for a few drinks with friends. 
L'été est là, et même si il fait assez chaud, en Belgique pour le moment, les soirées sont toujours assez fraîche.
J'aime assez bien portez des jeans le soir quand je sors pour prendre quelques verres avec des amis. 

I went for the t-shirt/jeans casual look.
J'ai opté pour le look très casual t-shirt/jeans

It has been ages since i took my nike out, so i thought, why not?! 
Ça faisait des lustres que je n'avais pas sorties mes nike, donc je me suis, pourquoi pas?! 
  

T-shirt - Topman Jeans - H&M Shoes Nike Bracelets - Milanoo Watch - Guess
 


I hope that you enjoy this post, and i will see you, next time! 

 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire